Niekoľko zoštíhľujúcich tipov a rád tejto doby

Tieto rituály vám prezradia ako zdravo zhodiť kilá a nepotrebujete pritom žiadne diéty. Prezradíme vám ako často máte jesť, čo si máte dať na večeru, aké zdravé snacky budú pre vás ideálne alebo či je dôležitejšie ovocie alebo zelenina. Stačí už len pozorne čítať a pár jednoduchých rád vám ľahšie zabezpečí postavu po akej ste vždy túžili. 

Trikrát denne do sýta

Stačí jesť len trikrát denne. Každý deň sa počas raňajok, obeda a večere najedzte do sýtosti. Urobte si prestávku v rozmedzí 4 až 5 hodín medzi jednotlivými jedlami. Tukové zásoby sa tak nebudú ukladať a vy budete mať v krvi nízku hladinu cukru.

Ak takú dlhú dobu nevydržíte bez jedla, siahnite po čerstvom ovocí, bielom jogurte alebo po kyslých uhorkách. To všetko neobsahuje veľa kalórií a tak zaženiete hlad. 

Pokiaľ tento jedálniček budete striktne dodržiavať počas celého týždňa, teda počas všetkých pracovných dní, tak si potom cez víkend môžete dopriať aj niečo iné a môžete zjesť aj niečo podľa tej vašej chuti. 

A čo najviac podporuje spaľovanie tukov? Chudá ryba, kuracie mäsko, tvaroh, nízkotučný syr alebo vajcia sú tie potraviny a tak si ich doprajte na večeru napríklad so šalátom. Najlepšie bude ak si k tej večeri odopriete chlieb, zemiaky, ryžu a cestoviny. 

Ak si pripravíte jedlo, tak aspoň na polovici taniera by vždy mala byť zelenina. Majú málo kalórií, ale obsahujú balastné látky, ktoré vedia dobre zaplniť žalúdok. Ako sa hovorí, že hlad je prezlečený smäd, tak sa skúste aj tým riadiť. Stačí počas dňa priebežne piť veľa nebublinkovej vody alebo si dajte čaj bez cukru. Aby ste schudli, musíte piť aspoň 3 litre vody.

Športujte a hýbte sa 

Buďte aj aktívnejšie a viac sa hýbte. Najlepšie je, ak by ste sa hýbali každý deň. Ak v byte máte výťah, nepoužívajte ho, ale práve urobte viac pre svoje zdravie tým, že budete chodiť po schodoch. Ak používate mestskú hromadnú dopravu, tak vystúpte o zastávku skôr a doprajte si tak pohyb, ktorý vášmu zdraviu prospeje. Stačí len chodiť častejšie pešo. Možností je nespočetne veľa, len to treba vymyslieť. Hýbať sa môžete aj tak, že si pri varení zatancujete. 

Pravidelne trénujte. Cvičenie treba praktizovať aspoň 2 až 3 krát týždenne pol hodiny až hodinu. Po takejto fyzickej aktivite sa budete cítiť lepšie budete plní energie. Ak nie, tak to len znamená, že ste jedli príliš veľa nezdravého jedla. 

Šport musí byť pre vás zábavou. Vybrať by ste si mali len takú aktivitu, ktorá vás baví aspoň trochu. Či už to bude bicyklovanie, volejbal, basketbal, tanec alebo beh, je to nakoniec jedno, ale športovať musíte. Vydržíte športovať dlhšie, pretože vás to bude baviť. 

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *